امیرسامامیرسام، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

وقتی مهندس کوچک بود

داستان مهندس شدن امیرسام

1391/9/6 14:03
نویسنده : یاس
525 بازدید
اشتراک گذاری

من دانشجو بودم که امیر سام رو باردار شدم. هر روز دوتایی واسه خودمون میرفتیم سر کلاس... با هم درس میخوندیم... با هم امتحان میدادیم... فقط 2ترم آخر رو نبود (چون بدنیا اومده بود و دیگه نمیشد تو دلم قایمش کنم با خودم ببرمش) که اونم جزوه ها رو میاوردم خونه با هم میخوندیم

خوب وقتی پسرم مرتب و منظم سر همه کلاسا اومده همه امتحاناش رو هم داده پس تو گرفتن مدرک هم با من شریکه دیگه.

این شد که گل پسر ما شد مهندس امیرسام و انقدر من این کلمه رو همیشه جدی گفتم  که حالا همه عادت کردن میخوان سراغ امیرسام رو بگیرن میگن از مهندس چه خبر؟!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سپیده
7 آذر 91 3:09
http://koodakeman91.niniweblog.com/ با سلام. خوشحال می شم از وبلاگ "کودک من" بازدید کنید.